? ??????????????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.4 (9 Ratings)??177 Grabs Today. 21159 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????Wildflower Night? ????? ?? ???Rating: 4.6 (64 Ratings)??141 Grabs Today. 25624 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Co BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, July 26, 2009

finally...with happy ending:-)

tiada hal yang xda penyelesaian...itu la kisah aku sama dengan cinta saya...sekarang aku boleh senyum dengan lebar,semua masalah dapat diselesai dengan bagus..even da cuti semester..gideon,flora, n saya terpaksa turun gak tolong lecturer kitarong ajar student polis buat camp craft...yang lain lama da blah balik kampung,benggang gak mereka balik x sound apa2 pun dengan kami bertiga...
seronok gak ajar student polis ne buat camp craft,mereka kelakar sangat...ada2 je ragam...
huhu xsabar nak tunggu selasa ni,saya akan btolak pergi sandakan...
even xberapa maju ,tpi aku suka tempat tu,mayb xde orang yang kenal aku kot...hee..

0 comments: